انگلستان، تابلوي تبليغاتي گردشگري تايوان

به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌ سازمان گردشگري تايوان به منظور ترغيب گردشگران اروپايي، مخصوصا بريتانيايي براي بازديد از اين کشور، با برپايي يک بسيج عمومي تبليغاتي، انگلستان را به تابلوي معرف جاذبه‌هاي خود تبديل کرد.

نصب پوسترهايي با موضوع \" چه جايي بهتر از تايوان\" بر روي 75 تاکسي کلاسيک لندني با هزينه‌اي 250 هزار پوندي به مدت سه ماه، همکاري با شرکت‌هاي تبليغاتي انگلستان به منظور تبليغ 1000 آگهي در سيستم مترو لندن به مدت شش هفته به همراه نمايش تصاوير انيميشني از جاذبه‌هاي اين کشور در مانيتورهاي ايستگاه‌هاي مترو لندن و درج آگهي‌هايي در جرايد عمومي و معتبر اين کشور همچون مجله ميافرتي ساندي تايمز، مجله ديلي تلگراف و مجله سياره تنها بي بي سي، از جمله اقداماتي است که تايوان به منظور معرفي خود و جاذبه‌هاي گردشگري اين کشور در انگلستان انجام مي‌دهد.

مسولان سازمان گردشگري تايوان در لندن اظهار اميداوري کردند نتايج حاصله از اين اقدام تاثير مثبتي در افزايش ورود گردشگران بريتانيايي به کشور در سال جديد داشته باشد.

در سال 2009، نزديک به 45 هزار بريتانيايي به تايوان مسافرت کردند که در حدود 19 هزار و 800 نفر مسافران معمولي و 16 هزار 500 نفر مسافر تجاري بودند./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388111920